Friday, October 7, 2016

Forex 20 Pips A Day

As jy konsekwent elke dag gemaak 30 pitte per dag, jy is 'n god. En enigiemand who039s verkoop jy daardie droom is 'n leuenaar. Doen die wiskunde. 30 pitte op die dollar jen elke dag is soos 'n 65 ruil vir jaar. Selfs Renaisssance Technologies can039t elke jaar maak dat konsekwent. Btw, jy wil my skryf oor finansies op Quora, ek wil jou uitnooi om amp opsies handel gemeenskap VIX. Trading alleen kan suig, veral sonder 'n goeie opvoeding. Die in beta nou, maar dit is ontwerp om handel te leer in 'n behoorlike, gestruktureerde wyse weergegee. Basies, die bereiking van 'n hoë (GT4) Sharpe verhouding wanneer jy met die hand is die handel is regtig moeilik as jy 'n nie-programmatiese FX handelaar. Elke handel het 'n quotexpectedquot waarde en 'n quotdistributionquot van winsgewendheid wat wissel van 'n negatiewe getal tot 'n positiewe getal. Dit beteken, op enige gegewe handel, jy kan geld verloor, en as jy die sein handel vir 'n lang tyd, sal jy maak (Aantal ambagte) (verwagte waarde van 'n enkele handel) in winste. Nou, na die waarskynlikheid dat jy winsgewend is op 'n lukraak gegewe dag te verbeter, moet jy óf 'n) te verminder die variansie van die opbrengs verspreiding van 'n enkele handel, of b) handel 'n positiewe verwagting strategie baie keer gedurende die dag. Die probleem is dat op die tyd dat die meeste ambagte Handel op, daar is 'n baie klein aantal moontlike ambagte wat jy kan maak op 'n gegewe dag. Eintlik, om die vals positiewes te verminder, sal jy die aantal ambagte verminder. So, sal jy in 'n Catch 22 situasie wanneer dit kom by die bereiking van 'n hoë Sharpe-verhouding: óf teen 'n hoër frekwensie (wat jy in transaksiekoste sal doodmaak), of 'n algo wat super ontwikkel, super selektief oor sy ambagte wat kan die bedrag van quotactionquot wat jy sien in 'n dag te verminder 14.5k Views middot View upvotes middot nie vir Reproduksie Ja sy baie moontlik (hoewel nie 100 al die tyd) tydens sekere periodes wanneer die mark ervaar 'n paar wisselvalligheid oorvleueling tussen twee sessies. Oor die algemeen, wanneer daar 'n oorvleueling in die mark Bv Japan / London en Londen / Newyork Sessie, is daar altyd 'n bedrag van wisselvalligheid wat so 'n tydperk vergesel. Byvoorbeeld, elke oggend tydens Londen oop sessie. Euro pare is aktief en as jy 'n goeie strategie, kan jy 20-30 pitte Nuusberig: Fundamentals dryf die mark. Tydens Nuusberig, is wisselvalligheid beleef en 'n paar pare kon oor 100pips afhangende van die tipe nuus te beweeg. Byvoorbeeld Nie-Farm Payroll is die mees onstabiele nuusvrystelling en dollar-gebaseerde geldeenheid pare kon honderde pitte in sekondes beweeg. Maar handel nuus is riskant as jy nie ingelig oor dit. Sentrale Bank Govenor039s Spraak. Toesprake van hierdie ouens kan maak pare gaan hundred039s van pitte en selfs marksentiment verander met gevolge blywende in maande. Maar sy riskant om hierdie toesprake handel behalwe jy inteken op 'n voer / sein diens tempo. Daar is sekere tydperke wanneer daar 'n paar konsolidasie is en 'n tempo is op hande. 'N tempo kon sien prys gaan ver bo 50 pitte. Dit gebeur dikwels wanneer die prys die drumpel van al oorgekoop bereik of oversold. You kan neem voordeel van hierdie deur die begrip van die reg tegniese aanwysers aan saam vir 'n winsgewende strategie sit. Vir 'n goeie strategie om 20-50 pitte per dag kry, kan jy besoek www. havilahfx 1.7k Views middot View upvotes middot Nie vir Reproductionmy stelsel van 20 pitte geword Junie 2014 Status: heilige graal bestaan. 213 Pos ek wil 'n joernaal vir my handel reis vir my stelsel te hou. so dit is 'n begin. Ek hoop ek is nie te besig om my eie joernaal gereeld op te dateer. 'n bietjie oor my. Ek werk as 'n fotograaf vir 'n reklame-agentskap. Ek buitepos 'n baie, so handel is nou as net deeltyds. Ive is die handel vir 3 jaar. Ek het my op en af, draai 10 dollar tot 1500 dollar en verloor dit die volgende dag. om my ervarings op te som, ek pretty much breek selfs die meeste van die tyd. so 'n dag, terwyl rook en staar na niks, ek het 'n leemte in die mark. waar ek ten minste 20 pit kan kry as ek besluit om handel te dryf vir daardie dag. Ek kan 'n posisie in die oggend te verloor nie, maar teen die einde van die dag, sal ek 20 pitte in winste. As die mark beweeg 100 pitte óf noord of suid, sal ek in staat wees om 80 pitte aan te teken. Die probleem is egter, my stelsel vereis 'n baie vertoning tyd. sodat, wanneer im nie op opdrag, sal ek handel. Ek sal óf later vandag of môre te werk. Aangesluit Junie 2014 Status: heilige graal bestaan. 213 Pos ok dit die huidige rek. dit is 'n mikro lewe rekening met 10 dollar deposito, 5 USD bonus, en 30 dollar bonus sowel. Die hoofdoel is om u ouens wat ek 20 pitte kan maak wanneer ek besluit om Trade Show. Ek sal handel met 0,01 lot. sodat oor 0.001 USD per pitte. Ek het my lot gesensor. daar is 'n manier dat ek daarin geslaag my baie grootte, N Ek sal nie in die gedrang enige besonderhede. u sal sien die rekening te groei. dat ek kan jou belowe im nie van plan om my stan ACC hier wys kan ek nie sien u die prys waar ek op die mark of watter tyd. omdat my stelsel is so eenvoudig, kan u net reverse engineering al die data en verstaan ​​presies hoe ek handel. pair ook gaan besoek nie geopenbaar. so jammer ouens. Onthou, die belangrikste punt hier is ek wil u wys ek kan 20 pitte maak wanneer ek besluit om handel te dryf. eendag, jy kan ook. u moet net dat Eureka moment. tot volgende keer. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) geword Junie 2014 Status: heilige graal bestaan. 213 Pos Im so gulsig oor die stelsel wat ek gevind. en ek besluit om handel te dryf met behulp van my selfoon terwyl buitepos. en ek teëkom groot verliese omdat ek die handel nie kan monitor. Soos ek sê, hierdie stelsel vereis 'n baie vertoning tyd, maar wat het hierdie stelsel belowe my wins maak nie saak wat die verlies ek teëkom. Ek sal dit wys om julle. hierdie gierigheid maak my verlies 120 pitte. check die sirkel verliese. dit is mikro lewe ACC BTW. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) geword Junie 2014 Status: heilige graal bestaan. 213 Pos en het 'n blik op hierdie. wanneer ek tyd het om te bly in die voorkant van die rekenaar om my handel monitor, ek dek al die verliese plus met 'n paar mooi 70 pitte wins .. my vorige wins was 0,09 dollar en nou is dit spring om 0.16 USD mooi reg volg die handel op - 18/9/2014 (Donderdag) die mark beweeg 120 pit. en ek vang al 120 pitte. dat hoe goed die leemte is. - 19/9/2014 (Vrydag) Ek maak slegs 20 pitte. as ek nie wil om handel te dryf op Vrydag. maar dit voldoen aan 20 pit per dag reg Aangeheg Images (Klik om te vergroot) Die goed om te sien dat sy vir jou werk. dit is baie moeilik om konsekwent in Trading te wees so lekker om 'n paar wenke te kry van u sal wees. As ur gewillig, maar indien nie dan is sy nog ok. wil u al die groen pitte Groete ja dit werk vir my, want ek verstaan ​​die stelsel 110 Ek weet wat om te doen voordat ek selfs 'n handel oop te maak. im bereid is om te deel, maar nie nou nie. as jy kan sien, ek het net gevind dat die leemte iewers vroeg in September. wat gebeur as sy nie van plan om te werk in die toekoms forex reël is soos volg: wanneer u deel, en die ander kry winste, almal gelukkig. maar sodra hulle in 'n verlore posisie, hulle sal u alleen blameer. dit is die harde werklikheid. net aandag skenk. tot volgende time. FOREX Strategieë Forex Strategie, Simple strategie, Forex Trading Strategie, Forex skraping Forex Strategie 17120 punte in 'n day187 altyd kan verdien 20 pitte per dag 8212 dit kan regtig jou in staat stel om te leer hoe om te verdien op Forex elke dag werksweek. Dit forex strategie gewerk vir jare, so ek dink nie sy het 'n neiging om op te hou werk in die nabye toekoms, maar alles moontlik 8230 So Algortm handel forex strategie 17120 punte in die day187: 1. Tyd werk op die forex strategie net 8212 ná 11:00 GMT. 2. Voordat jy begin handel wat jy wil kalender forex nuus sien en kyk of daar enige belangrike nuus geskeduleer vir hierdie dag. 3. As die opbrengs van belangrike gebeure is nog steeds 8212 wat oop handel is net ná die nuus. 4. As daar geen belangrike nuus is nie, dan is die handel moet wees om 12:30 GMT. 5. Om dit te doen, stel die grafiek bewegende gemiddelde 8212 SMA met tydperk 20, en forex aanwyser 8212 Momentum 5 (hierdie forex aanwysers is standaard-aanwysers vir MT4). 6. Tyd interval 8212 30 min (M30), die geldeenheid paar 8212 enige. maar beter GBPUSD, USDCAD, of enige vysokovolatilnaya. 7. Maak 'n deal te koop 8212 as die kers sluit en bly bo die 20 SMA, en Momentum is bogemiddeld. As die prys gestyg en gebly onder die bewegende gemiddelde van 20 SMA, en Momentum is onder die gemiddelde 8212 'n ooreenkoms oor oop verkoop. 8. Sit Teyk-winsgewende 8212 ten minste 20 pitte. maar ek sou beslis aanbeveel met behulp van 'n volgkeerverlies op 'n reis of 'n standaard terminaal vir die herrangskikking van die einde toe bereik 10-15 punte 8212 op nul. en dan neem 30-50 van die transaksie met wins-20- 30 punte, terwyl die oorblywende 70-50 treylinguete. terwyl wins kan bereik garazdo meer as 20 punte 9. keerverlies is dieselfde 8212 kan jy 20 pitte (onmiddellik ingestel op die opening van die saak transaksies) sit of jy kan vir Bewegende Gemiddeldes, of 'n hoë (of laag) die laaste kers stel , wat die verskuiwings gekruis (SMA 20). 10. Wees verdag as die prys na die opening van 'n handelsooreenkoms 20 SMA kruise en sluit dit, jy nodig het om die winskoop Dit forex strategie aangewend kan word om 'n ander tyd interval onmiddellik te sluit as tydens die handel daar genoeg wisselvalligheid in die buitelandse valuta mark. Ek het hierdie strategie, forex gekies Amerikaanse sessie, soos naam daarop is byna altyd 'n sterk beweging in die mark gesien, maar op versoek kan dit ook gebruik word en by die Europese session. How Baie Pips Indien Ons teiken per dag rig X bedrag van pitte per dag is onrealisties. Ons moet eerder fokus op ywerig volgende ons strategie. Handel met 'n voorsprong met behulp van beperkte hefboom moet 'n wins oplewer met verloop van tyd. Oor een keer per week ontvang ek 'n e-pos van 'n aspirant forex handelaar vertel my dat 'n deel van hul handel plan is die versameling van 'n konsekwente 10-20 pitte 'n dag van die mark. Of hulle kan net vra my voluit vir 'n strategie wat net maak 10-20 pitte per dag. Daar is 'n flagrante probleem in denke van die saak op hierdie manier. Nie dat itrsquos slegte doelwitte te stel, maar itrsquos slegte onrealistiese doelwitte soos hierdie stel. Die probleem met die opstel van 'n doel van X bedrag van pitte per dag is dat die mark verander elke dag en geen strategie sal wat in ooreenstemming wees. Ons moet die feit dat ons ambagte sal verloor het, verloor dae aanvaar. selfs verloor weke en maande. So probeer om te bereik hierdie soort daaglikse doelwit is besig om onsself vir mislukking voor ons selfs ons eerste handel te plaas. Nog 'n probleem met hierdie tipe doelwit produseer, is dat dit meer moedig handel in tye wanneer ons strategie is nie doeltreffend en minder gedurende tye wanneer ons strategie is meer effektief. Dink daaroor. As ons plaas 'n paar vinnige ambagte in die oggend en druk ons ​​ldquopip doel, rdquo ons dalk mis te loop op addisionele winsgewende bedrywe wat kan voorkom tydens ideale marktoestande. Ons is die beperking wat ons strategie kan verdien wanneer itrsquos goed werk. As ons eerste paar ambagte is ambagte verloor, dan sal ons moet meer ambagte te plaas om onsself te grawe uit 'n gat voor tref ons beswil teiken vir die dag. Die probleem is, as marktoestande is nie reg vir ons strategie, is ons gedwing om die besigheid (en plaas meer ambagte) wat kan lei tot 'n groter verliese. Eerder as om te fokus op die verkryging van 'n spesifieke aantal pitte per dag, moet ons fokus op wat ons kan beheer en whatrsquos belangrikste. Fokus op Whatrsquos Belangrike So wat kan ons beheer Ons kan ons aksies te beheer wat beteken ons kan ons strategie perfek te volg, met geen emosie of huiwering. Sodra ons 'n wen-strategie ontwikkel. Die laaste stap is die uitvoering van die strategie self. Ons moet vashou aan ons plan deur kry nie oorgerus wanneer ons wen en om nie weg van die plasing van die volgende handel wanneer ons verloor skaam. As ons glo dat ons 'n handel rand, die wen of verloor van elke individuele handel doesnrsquot saak, itrsquos die proses wat saak maak. Geld bestuur is ingesluit in daardie sowel. Ons wil om wraak te handel vermy, of aanpassing van ons handel grootte in 'n poging om verliese te verhaal. Ons wil ook om te verhoed dat die verhoging van ons handel grootte net omdat ons 'n goeie lopie gehad en voel meer selfvertroue. Daar is 'n rede waarom ons besluit het om die handel grootte ons handel te begin met die handel, sodat daarby te hou. Die beste deel van die handel met 'n voorsprong is dat met verloop van tyd, moet ons verwag dat winsgewend te wees. Laat tyd in beslag neem sy loop Na ons volgende ons strategie ywerig en is vol vertroue dat ons 'n voorsprong, die finale bestanddeel is tyd. Markte is nie konsekwent en nie sal jou dag-tot-dag resultate wees. Ons moet tyd vir die kans om te speel in ons guns. Dit beteken dat 'n strategie, net omdat dit 'n verlies van week / maand nie die storting. ELKE handelaar sal verloor strepe het. Dit is nie die skuld van die handelaar of die strategie, maar deel van die werk in hierdie veld. Weereens, die enigste ding wat ons kan beheer is die werklike uitvoering van ons handelsvennote plan. Tyd en die mark sal die res doen. Pitte teen winsgewende handel Gaan na 'n sekere aantal pitte per dag klink na 'n goeie plan toe ons eerste begin forex, maar dit is 'n onbekombaar doel. Die mark is nie bestendig genoeg uit te trek uit konsekwent wins dag in en dag. Wat ons nodig het is doelwitte vir dinge wat ons kan beheer, soos volg van ons strategie en uitvoering van dit foutloos. As jy belangstel in die leer hoe om hierdie mark te verhandel, begin met 'n risiko-vrye demo rekening wat real-time pryse data is. --- Geskryf deur Rob Pasche belangstel in ons Ontleders Beste standpunte oor die groot markte Kyk bietjie na ons Gratis Trading Guides Hier DailyFX bied forex nuus en tegniese ontleding op die tendense wat die internasionale valutamarkte beïnvloed. Leer forex met 'n gratis praktyk rekening en handel kaarte van FXCM. Forex scalping strategie 20 pitte per dag kan 'n forex handelaar tot twintig (20) pitte daaglikse maak. Dit is 'n minimum van vier honderd (400) pitte elke week. In ooreenstemming met hierdie strategie, moet die gegewe geldeenheid paar aktief gedurende die dag met 'n hoë wisselvalligheid beweeg. Die euro / dollar, pond / dollar en USD / CAD pare geag om die mees geskikte wees. Trading kan begin om 12.30 GMT as gevolg van die vlugtige bewegings van die Amerikaanse sessie, so lank as wat daar is geen ekonomiese nuus en vrystellings daardie dag. Net in geval daar is, it8217s nodig is om die mark te betree sodra die nuus is reeds vrygelaat. Binne die handel Meta Trader platform, sy aanbeveel om handel te dryf op die 30-minute tyd raam, voeg die Momentum aanwyser en stel sy insette tot 5. Pas die Eenvoudige bewegende gemiddelde aanwyser en dit tot 20. 'n Geslote kers op die top van die 20 SMA en ook die Momentum aanwyser op die top van die tipiese vlak dui die toegang tot die mark sein. Sodra die mark prys daal onder die bewegende gemiddelde en ook die Momentum aanwyser onder die normale vlak, it8217s nodig om 'n verkooptransaksie te posisioneer op die geldeenheid paar. Sodra 'n handelsmerk is oop en ook die geldeenheid aanhaling is gereed om die 20 SMA lyn oor te steek, die posisie moet gesluit wees. Stop verlies en neem winsvlakke moet onderskeidelik sowat vyf en twintig pitte geplaas uit die oop prys. Dit is ook raadsaam om 'n 5 pitte sleep aftrekorder vir jou ambagte te gebruik ten einde winste uit te wen ambagte te maksimeer. Gebruik gepaste baie grootte en risikobestuur. Related Posts via Kategorieë InstaForex Nigerië Kantoor, ons vinnige befondsing / onttrekkings in naira Bel 08065167701 of e-pos: infoforextrading23 of besoek ons ​​by Suite 12, Blok A, Bola Tinubu shopping kompleks, Behalwe Agege plaaslike regering sekretariaat, Pen Cinema, Agege, Lagos staat. 3 Comments Posted 15 November, 2013 by 15:17 kapitaal een forex huidige promosies. 400 bonus. 400 Bonus in alle deposito's 'n bonus sal gee om die client8217s alle deposito hierdie bonus kan nie verlore gaan, maar kan gebruik word as hefboom om handel te dryf met, sal die kliënt posisies gesluit as die kliënt verloor sy aanvanklike deposito. Posted 4 Januarie 2014 by 15:55 Hier beleggers eenvoudig koop aandele wanneer hulle op sy laagste en verkoop dit teen sy hoë. Ek persoonlik het uit die VSA in staat wees om 'n rekening oop te maak met my dieselfde Forex makelaar 8211, maar in hul kantoor in die UK. Wanneer jy uiteindelik kry jou persoonlike metode toets dit uit op demo rekeninge. Posted 29 Augustus 2014 by 18:06 Dus, kan jy 'n handel oop te maak, maak 'n vinnige bietjie wins, en dan sluit onmiddellik die handel. Die skoonheid van hierdie soort stelsel is wanneer dit geskakel in en die gebruiker het 'n geruime tyd daarmee spandeer en dié daar opgerig om hul voorkeure, dit verg baie min denke aan die kant van die handelaar. Daar is baie maniere om 'n newbie te kick - begin sy handel reis. Laat 'n antwoord Kanselleer antwoord


No comments:

Post a Comment